Všeobecné obchodné podmienky | Marrea - mediterranean food

Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou www.marrea.sk je:

Firemné údaje

Infernum s.r.o.
Sereďská 4496/12, 903 01 Senec
IČO: 50482645
DIČ: 2120425274
IČ DPH: SK2120425274

Otázky a požiadavky o stave objednávok cez E-shop
Osobný odber – info

Andrea Ďuríková
Mobil: +421 917 489 407
E-mail: marrea@marrea.sk

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia
Prievozská 32
820 07 Bratislava

Článok I – Pojmy

Predávajúci

spoločnosť Infernum s.r.o. , ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti vo svojom mene, na svoj účet a ktorá prostredníctvom E-shopu predáva Tovar

Spotrebiteľ

fyzická osoba, ktorá nakupuje Tovar prostredníctvom internetového obchodu na Doméne www.marrea.sk a ktorej tento Tovar neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania

E-shop

internetový obchod Predávajúceho umiestnený na doméne www.marrea.sk

Tovar

Tovar ponúkaný prostredníctvom E-shopu

Objednávka

úkon Spotrebiteľa v súvislosti s E-shopom, ktorý vyjadruje vôľu Spotrebiteľa nakúpiť Tovar v E-shope

Cena

celková cena uvedená v Objednávke, najmä cena za všetok Tovar, ktorý si Spotrebiteľ objednal a je uvedený v Objednávke, ako aj DPH či iné dane, poplatky, vrátane ceny Dopravného

Dopravné

cena za dopravu Tovaru k Spotrebiteľovi a prípadne manipuláciu s Tovarom (napr. vynáška Tovaru a pod.)

VOP

tieto všeobecné obchodné podmienky

Článok II – Všeobecné ustanovenia

1   Tieto VOP upravujú:

– proces nákupu Tovaru Spotrebiteľom prostredníctvom E-shopu,

– podmienky predaja a nákupu Tovaru prostredníctvom E-shopu Predávajúceho,

– práva a povinnosti zmluvných strán, t. j. Predávajúceho a Spotrebiteľa vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi týmito stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj Tovaru prostredníctvom E-shopu Predávajúceho.

Článok III – Objednávka a uzavretie zmluvy

1     Spotrebiteľ si objednáva Tovar u Predávajúceho cez E-shop umiestnený pod doménou www.marrea.sk.

2     Popis toho-ktorého Tovaru, jeho vlastnosti, dostupnosť na sklade, jeho cena sú uvedené v E-shope pri tom-ktorom Tovare.

3     Nákup Tovaru v E-shope nie je podmienený registráciou v E-shope, ale registrácia je možná. Pri nákupe bez registrácie/s registráciou je Spotrebiteľ povinný vyplniť údaje, ktoré od neho E-shop vyžaduje. Ak má spotrebiteľ záujem sa zaregistrovať a vytvoriť si zákaznícky účet stači pri objednávke zvoliť možnosť Vytvoriť účet. Po dokončení objednávky vám vytvoríme nový zákaznícky účet pre zadanú emailovú adresu s heslom, ktoré si nastavíte.

4     Po úspešnej registrácii bude mať Spotrebiteľ prístup k svojmu kontu, prostredníctvom ktorého sa bude pri nákupoch hlásiť v E-shope. Pri každom ďalšom nákupe sa Spotrebiteľ už neregistruje, stačí, aby sa pomocou svojich prihlasovacích údajov prihlásil k svojmu kontu v E-shope.

5     Spotrebiteľ objednáva Tovar u Predávajúceho prostredníctvom E-shopu, a to podľa pokynov uvedených v tomto E-shope.

6     Po stlačení tlačidla „DO KOŠÍKA“ pri tom-ktorom Tovare sa objednaný Tovar automaticky pridá do nákupného košíka toho-ktorého Spotrebiteľa. Nákupný košík daného Spotrebiteľa je tomuto Spotrebiteľovi kedykoľvek počas vytvárania Objednávky k dispozícii na nahliadnutie.

7     V náhľade nákupného košíka si Spotrebiteľ zároveň zvolí spôsob dopravy Tovaru podľa možností, ktoré ponúka Predávajúci.

8     K cenám za jednotlivé Tovary, DPH a pod. sa pripočíta aj cena za Dopravné podľa zvoleného druhu dopravy, ak Predávajúci umožňuje dopraviť Tovar viacerými spôsobmi.

9     Objednávku Spotrebiteľ dokončí stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“. Predtým je Spotrebiteľ povinný sa oboznámiť s týmito VOP a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím tlačidla „Potvrdzujem, že som sa oboznámil/a so Všeobecnými obchodnými podmienkami E-shopu www.marrea.sk. 6) vyžaduje, aby spotrebiteľ vyhlásil, že bol: – riadne poučený o strate práva na odstúpenie po poskytnutí služby, – riadne poučený o strate práva na odstúpenie po začatí poskytovania elektronického obsahu. V prípadoch vyššie uvedených musí Spotrebiteľ pred dokončením objednávky stlačiť aj tlačidlá s textom: „Predávajúcemu udeľujem výslovný súhlas so začatím poskytovania služby / elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlasuje, že som bol Predávajúcim riadne poučený o strate práva na odstúpenie po začatí poskytovania služby / elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.“

10   Odoslaním Objednávky, t. j. stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ Spotrebiteľ zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil/bol Predávajúcim informovaný aj o:

– vlastnostiach Tovaru,

– celkovej Cene, ktorú je Spotrebiteľ povinný Predávajúcemu uhradiť.

11  Po vytvorení Objednávky bude táto Objednávka zaregistrovaná v systéme E-shopu. Predávajúci zašle na e-mailovú adresu Spotrebiteľa, ktorú

tento uviedol pri registrácii, nasledovné:

– potvrdenie Objednávky s informáciami o Objednávke,

– znenie VOP, ktoré je platné a účinné v čase vytvorenia Objednávky Spotrebiteľom,

– Reklamačný poriadok Predávajúceho, ak nie je súčasťou VOP.

12  Doručením potvrdenia o prijatí Objednávky podľa bodu 11 tohto článku VOP spolu s ostatnými dokumentmi Spotrebiteľovi sa zmluva o kúpe Tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v Objednávke špecifikovaného Tovaru za tam uvedenú cenu, a to všetko za podmienok, ktoré sú obsiahnuté v dokumentoch podľa bodu 11 tohto článku VOP.

Článok IV – Platobné a dodacie podmienky

1     Všetky ceny Tovarov v Objednávke aj v E-shope sú uvedené vrátane DPH. Cenu podľa Objednávky môže Spotrebiteľ uhradiť:

  1. a) platobnou bránou NEXI,
  2. b) bankovým prevodom, alebo
  3. c) priamym vkladom v banke na účet Predávajúceho,
  4. d) dobierkou, čiže odovzdaním hotovosti doručovateľovi pri preberaní Tovaru.

2     Za úhradu Ceny si Predávajúci neúčtuje žiaden poplatok. Avšak Predávajúci upozornil Spotrebiteľa, že ten-ktorý subjekt, u ktorého je platba Ceny realizovaná, si môže účtovať poplatok za úhradu (napr. daná banka pri vklade na účet).

3     Spotrebiteľ sa zaväzuje uhradiť Cenu v lehote uvedenej v Objednávke.

4     Úhradou sa rozumie moment pripísania Ceny na účet Predávajúceho.

5     Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný Tovar Spotrebiteľovi v lehote do 10 pracovných dní od uhradenia Ceny Objednávky alebo do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy podľa čl. III bod 12 týchto VOP, ak je zvolená úhrada Ceny dobierkou.

6     Predávajúci dodá Spotrebiteľovi objednaný Tovar na adresu, ktorú Spotrebiteľ uviedol ako dodaciu adresu v Objednávke.

Článok V – Poučenie o práve Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

1     Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia Tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom momentom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného Tovaru alebo ak sa:

  1. a) viaceré Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  2. b) dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusa,
  3. c) Tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného Tovaru.

2     Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP uplatňuje nasledovne:

  1. a) písomne na adrese sídla Predávajúceho uvedenej vyššie alebo
  2. b) e- mailom: marrea@marrea.sk

3     Spotrebiteľ je na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP oprávnený použiť formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP. V prípade, že Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP uplatní, vráti Tovar Predávajúcemu, a to zaslaním na adresu sídla Predávajúceho uvedenú v týchto VOP najneskôr do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil.

VZOR ODSTÚPENIA OD ZMLUVY - si môžete STIAHNUŤ TU

4     Pri odstúpení od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP znáša náklady na vrátenie Tovaru Spotrebiteľ, a to vrátane nákladov na vrátenie Tovaru, ktorý nie je možné vzhľadom na jeho povahu vrátiť prostredníctvom pošty.9)

5     Vrátený Tovar nesmie byť poškodený a musí byť zaslaný Predávajúcemu s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. Za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré nevzniklo bežným opotrebením počas používania v lehote na odstúpenie podľa bodu 1 tohto článku VOP, zodpovedá Spotrebiteľ.

6     Spotrebiteľ má právo po prevzatí Tovaru v rámci lehoty na odstúpenie Tovar rozbaliť a odskúšať spôsobom primeraným tomu, aby zistil vlastnosti a funkčnosť Tovaru.

7     Predávajúci v lehote do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia Spotrebiteľa podľa bodu 1 tohto článku VOP vráti Spotrebiteľovi platby, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi platbu podľa predchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, aký bol použitý Spotrebiteľom pri platbe za Tovar, pokiaľ sa Spotrebiteľ s Predávajúcim nedohodnú inak. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však Predávajúci zákazníkovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný Predávajúcim, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil Spotrebiteľ. Predávajúci nie je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platbu skôr, ako mu je doručený Tovar alebo ako mu Spotrebiteľ preukáže, že mu zaslal Tovar späť.

8     Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

  1. a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby;
  2. b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek zákazníka, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného zákazníka;
  3. c) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;
  4. d) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil;
  5. e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
  6. f) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;
  7. g) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;
  8. h) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť;
  9. i) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale;
  10. j) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.10)

Článok VI Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok internetového obchodu www.marrea.sk upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len „RP“)

Úvodné ustanovenia.

Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.marrea.sk je spoločnosť Infernum s.r.o., Sereďská 4496/12, 903 01 Senec, Slovensko

Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá si prostredníctvom internetovej stránky objedná tovar (produktu/ov alebo služby/žieb).

Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.

Postup vybavovania reklamácií.

1.   V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou.
2.  Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:

  • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
  • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
  • komu je reklamácia adresovaná,
  • dátum podania reklamácie,
  • podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3.  V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4.  Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5.  Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

6.  Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:

  • pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
  • pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
  • pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od dátum a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

Článok VII Ochrana osobných údajov

Internetový predaj (e-shop):

Pri nákupe prostredníctvom e-shopu marrea.sk bude predávajúci spracúvať Vaše údaje (ust. § 10 ods. 3 písm. b) ZnOOÚ) v rozsahu: titul, meno a priezvisko, adresa na doručenie tovaru vrátane PSČ, adresa na vystavenie faktúry vrátane PSČ, telefónne číslo, e-mail v IS Internetový predaj (e-shop), IS Účtovníctvo a IS Logistika predávajúceho.

Predávajúci bude spracúvať Vaše osobné údaje za účelom uzavretia kúpnej zmluvy, evidencie kúpnych zmlúv, faktúr a iných dokumentov, zúčtovania kúpnej ceny, vystavenia faktúry v nadväznosti na uzavretie kúpnej zmluvy, Vášho kontaktovania v záujme vybavenia, prípadnej úpravy a doručenia objednávky, a to najviac po dobu piatich rokov od posledného nákupu prostredníctvom e-shopu marrea.sk


instagram
@matejzrebny a @marrea_mediterranean_food #cateringevent #catering #cateringservice #oslava #narodeniny #narodeniny
@matejzrebny a @marrea_mediterranean_food #cateringevent #catering #cateringservice #oslava #narodeniny #narodeniny
Viete čo znamená názov Marrea? Napíš ak vieš.‍‍#bratislavaslovakia #trznicanivy ...
Viete čo znamená názov Marrea? Napíš ak vieš.‍‍#bratislavaslovakia #trznicanivy ...
Matej si už vybral. A ty? #zdravejedlo #mediterranean #dovolenka #catering ...
Matej si už vybral. A ty? #zdravejedlo #mediterranean #dovolenka #catering ...
Catering na oslavu, párty, návštevu, Business raňajky #party #občerstvenie #jedlo ...
Catering na oslavu, párty, návštevu, Business raňajky #party #občerstvenie #jedlo ...
Na teplé dni nealko Aperol. Záruka kvality - Pierre Chavin#drik ...
Na teplé dni nealko Aperol. Záruka kvality - Pierre Chavin#drik ...
Potrebuješ večeru, desiatu , pohostenie pre návštevu alebo iba tak? Sme ...
Potrebuješ večeru, desiatu , pohostenie pre návštevu alebo iba tak? Sme ...
Nevieš čím obdarovať miláčika? Tu je typ. Stačí objednať u ...
Nevieš čím obdarovať miláčika? Tu je typ. Stačí objednať u ...
Naše sušené paradajky, nedám na ne dopustiť. A viete ich ...
Naše sušené paradajky, nedám na ne dopustiť. A viete ich ...
Dnes a zajtra máme Mediteránske dni v @trznicanivy . Radi vás ...
Dnes a zajtra máme Mediteránske dni v @trznicanivy . Radi vás ...
DRAČÍ bozk- grepové šialenstvo, - horkastá chuť - vyrobený z ...
DRAČÍ bozk- grepové šialenstvo, - horkastá chuť - vyrobený z ...
Idemeeeee
Idemeeeee
Robte to najlepšie, čo môžete, pre všetkých ľudí, pre ktorých ...
Robte to najlepšie, čo môžete, pre všetkých ľudí, pre ktorých ...
Poď nato. Máš rád slovenské alebo mediteránske vína. #vino #war ...
Poď nato. Máš rád slovenské alebo mediteránske vína. #vino #war ...
Vínny súboj. V sobotu 20.5.2023 príďte do Tržnice ...
Vínny súboj. V sobotu 20.5.2023 príďte do Tržnice ...
Ak by mal niekto chuť . Pripravíme vám rýchle a chutné ...
Ak by mal niekto chuť . Pripravíme vám rýchle a chutné ...
Raňajky alebo ako snack. Tomáš so šunkou a syrom by ...
Raňajky alebo ako snack. Tomáš so šunkou a syrom by ...
Aj takéto odkazy dostávame. Ďakujeme za každého spoločného zákazníka
Aj takéto odkazy dostávame. Ďakujeme za každého spoločného zákazníka
O chvíľu na RTVS s @majtanovak téma syry. Mňam
O chvíľu na RTVS s @majtanovak téma syry. Mňam
Láska ide cez žalúdok#fan #cheese #jedlo #syr @marrea_mediterranean_food @trznicanivy
Láska ide cez žalúdok#fan #cheese #jedlo #syr @marrea_mediterranean_food @trznicanivy
Krásne veľkonočné sviatky prajeme vám
Krásne veľkonočné sviatky prajeme vám
O predajni

Prevádzka Marrea - mediterranean food má za cieľ ponúknuť v Bratislave špecifickú prevádzku s potravinárskymi delikatesami zo Stredomoria.

Čo ponúkame

Naše napojenia na kontakty v stredomorí sú zárukou kvality. Kúpite u nás od prosciutta, syrov, olív, špagiet, kečupov, korenín, všetko čo potrebujete na stredomorskú kuchyňu.